Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Arash Gilan tog som 27-åring över som vd på Viva Media. ”Jag var en katastrofal ledare. Jag köpte fina kostymer och gjorde det jag trodde förväntades av mig i stället för att vara den jag ville vara”.

Foto: Anna Rut Fridholm

Arash Gilan om tuffa tiden: ”Alla människor behöver gå igenom ett helvete”

Arash Gilan är en av reklambranschens synligaste vd:ar och inte rädd för att ge sig in i debatter om alltifrån Tiktok till invandring och integration. För Resumé berättar han om ✓ skyldigheterna han känner som företagsledare ✓ dansbandsvisionen ✓ nästa steg för Viva media ✓ sjukdomen som tvingade honom sakta ner och ✓ myrstacksdrömmarna.

Publicerad: 30 april 2022, 07:10

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Det är lätt att se vilka som valt rätt. Dagen innan har uppmätt 20 grader och de som jäktar runt Uppsala centralstation med vinterkläderna på ser betydligt mer plågade ut

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Viva MediaArash Gilan

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.