Ärkefiender skapade Tiktok-succén Creed: “Vill du jobba med generation z måste du ta oss för vad vi är”
På tre år växte Creed Media Group från sex till åttio anställda och omsatte över 100 miljoner kronor. Bakom byrån står Timothy Collins, med expertis om Tiktok som efterfrågas av många marknadschefer. I Resumés helgintervju berättar han om bolagsbygget, fejden med byråns medgrundare, och vilken arbetsplats han vill skapa för att attrahera talangerna inom generation z.
Bolaget som symboliserar Tiktoks framväxt Sverige började med en bitter strid, och slutade med att medgrundarna platsade på Forbes 30 under 30. Två unga män som var riksnemesis, varandras värsta
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.