Helgintervjuer
Björn Ståhl: ”Kroppen utkämpade en kamp som jag inte riktigt var medveten om”
Publicerad: 29 augusti 2020, 06:54
Björn Ståhl:
Foto: Fond & Fond
Från covid-19 på Huddinge sjukhus till kreativt klipp med Burger King. Vårens upp- och nedgångar för Björn Ståhl på Ingo Stockholm har varit hisnande. Nu berättar han om sjukhusvistelsen och vikten av reklamtävlingar.
Tjenare Björn! Det blev vinst för ’Moldy’ i senaste Månadens kampanj, grattis! Har du några minuter över att svara på några korta frågor?”
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.