Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Bullshit-detektorn bakom The Ad Contrarian: ”Digitala kanaler förde med sig blaj på en helt ny nivå”

Publicerad: 11 juni 2022, 05:30

Bob Hoffman sågar reklambranschen längs fotknölarna, men bortsett det så tycker han branschen är fantastisk. Han intervjuas av Mats Rönne.

Foto: GroupM.

Den amerikanske legendaren Bob Hoffman förklarade på svenska Next M i början av april att dagens reklam är korrupt, farlig och slösaktig. Men förutom det är den fantastisk.
Vi bad Bob Hoffman-kännaren Mats Rönne fråga honom hur han tänker.


Ämnen i artikeln:

Mats RönneGroupMHelgläsningToppnyheterHelgintervjun

Vad fick dig att börja skriva och kommentera reklambranschen på det sätt du gör?
– Jag var på väg att pensionera mig och lämna min byrå ungefär samtidigt som den digitala

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.