söndag4 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Alessandro Manfredi är global marknadsdirektör på Dove, som konsekvent har hållit en syftesdriven linje i marknadsföringen.

Foto: Dove

Doves revolutionerande marknadsföring: Globala CMO:n avslöjar hemligheten bakom framgångarna

Doves marknadsföringsstrategi har gjort dem till globala förebilder och drivit deras tillväxt till nya höjder. Resumé har träffat varumärkets globale marknadsdirektör för att ta reda på hur bolaget arbetar.
– Kreativitet utan disciplin i marknadsföring är nästan värdelös, säger Alessandro Manfredi.

Publicerad: 20 maj 2023, 05:30

I en tid då förtroendet för marknadsföring är lågt i styrelserummen, enligt Warc, och syftesdriven marknadsföring är föremål för diskussion, är Dove – vid sidan av Vim – det

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

DoveUnileverVarumärkeVarumärkenReklam

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev