Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

En frustrerad strateg: ”Den mesta reklam som görs är dålig, slösar pengar och suger energi”

Publicerad: 22 maj 2021, 07:08

Per Robert Öhlin: ”Det är ju helt meningslöst att skriva något som inte väcker känslor och provocerar åtminstone lite.”

Foto: Fond & Fond

Hans bok ”Oreklam” är en av branschens mest omtalade på senare år. Per Robert Öhlin har jobbat med marknadsföring i över trettio år. I dag är han bekymrad över vad som händer i branschen.


Ämnen i artikeln:

MarknadsföringReklam

Per Robert Öhlin har hyllats förbehållslöst för ”Oreklam” – hans bok om människors beteende och fundamenten för marknadsföring. Vi undrar hur idén föddes och hur bra han är på att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

MarknadsföringReklam

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News