Helgintervjuer
En frustrerad strateg: ”Den mesta reklam som görs är dålig, slösar pengar och suger energi”
Publicerad: 22 maj 2021, 07:08
Per Robert Öhlin: ”Det är ju helt meningslöst att skriva något som inte väcker känslor och provocerar åtminstone lite.”
Foto: Fond & Fond
Hans bok ”Oreklam” är en av branschens mest omtalade på senare år. Per Robert Öhlin har jobbat med marknadsföring i över trettio år. I dag är han bekymrad över vad som händer i branschen.
Per Robert Öhlin har hyllats förbehållslöst för ”Oreklam” – hans bok om människors beteende och fundamenten för marknadsföring. Vi undrar hur idén föddes och hur bra han är på att
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.