Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Erik Sollenberg med sin BSA A65 Lightning årsmodell 1966. ”Från tiden fordon hade riktiga namn.”

Foto: AnnaCarin Isaksson

Erik Sollenberg: "Den här branschen kan på goda grunder uppfattas som rätt pajig"


Efter arton år på Forsman & Bodenfors och tre år i USA är Erik Sollenberg ”mellan jobb”. Han läser Hjalmar Söderberg, funderar på hur karriären ska avslutas och på den yttersta kanten i tillvaron. I en lång intervju med Resumé ger han sin syn på det kreativa ledarskapet och hur byråerna ska återvinna förtroendet.

Publicerad: 26 juni 2021, 08:57

Peter Willebrand

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Erik SollenbergForsman & BodenforsLedarskap

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.