Sir Martin Sorrell tror att reklambranschens holdingbolag är illa rustade för framtiden.
Exklusiv intervju med sir Martin Sorrell om reklamjättarnas kris: "På väg mot total katastrof"
I över 30 år var sir Martin Sorrell reklamvärldens mäktigaste. Efter att ha fått sparken från WPP valde han bort ett pensionärsliv i lyx för att börja på ny kula. Nu ringer hans mörka profetior ut över branschens holdingbolag.
När sir Martin Sorrell var 73 år gammal fick han sparken från WPP. WPP, det livsverk han byggt från ett anonymt skalbolag med fokus på att tillverka kundkorgar till världens
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.