Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Författaren bakom succéboken Lemon: ”Rolig reklam är väldigt effektiv – men i dag är vi rädda för att trampa folk på tårna”

Publicerad: 4 september 2021, 05:30

Orlando Wood, författare till boken boken ”Lemon - how the advertising Brain turned sour”.

Foto: Effday.

Lemon skakade om marknadsföringsvärlden genom att visa hur människor har tröttnat på att översköljas av reklam. I den nya boken vill han erbjuda fler lösningar på dagens problem inom kommunikation. I Resumés intervju med Orlando Wood kan du läsa mer om ✓ Den psykiatriska forskningen bakom hans teorier ✓ Hur tonvikten på vänster hjärnhalva dränerat reklamens kreativa effekt ✓ Hur den rationella trenden är negativ för hela samhället.


Ämnen i artikeln:

ReklamMarknadsstrategiOrlando Wood

Orlando Wood hade inget att förlora när han för snart två år sedan gav ut boken ”Lemon - how the advertising Brain turned sour”. Den kan läsas som en attack

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.