Helgintervjuer
Liveshopping som konverterar – här är lärdomarna: ”Det här kan påverka allt”
Publicerad: 8 maj 2021, 06:04
Caisa Jansson på Kicks och influencern Felicia Aveklew inför en liveshopping och Alexandra Leander som sänder liveshopping varje vecka för Kjell & Company.
UR ARKIVET. Liveshopping är ingen trend från Kina eller en uppdaterad TV-shop. Under de knappa två år som streamad försäljning har sänts i Sverige har det skapats nya kundinsikter, nya titlar och lagt grunden för helt nya affärsmodeller. Samtidigt är många skeptiska till att det är så enkelt.
”Hej och välkomna till min streaming. I dag där vi ska prata om – streaming.”
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.