Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Helgintervjuer
Publicerad: 25 september 2021, 05:30
Karin Wickberg.
Foto: Alicia Price
Pandemin slog hårt mot den fysiska handeln och NK tappade var fjärde krona i försäljning. Lagom till att Sverige öppnar igen börjar varumärket kommunicera. För Resumé berättar marknadschefen Karin Wickberg om ✓ hur varumärket drar nytta av det historiska arvet ✓ strategin för e-handeln som digitalt kommunikationsmedel ✓ padelsatsningen på taket ✓ synen på Amazon.
För den som för första gången sätter sin fot inne i Nordiska Kompaniets enorma varuhus på Hamngatan, kan känslan av att kliva in i ett museum ligga nära till hands.
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.