Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Helgintervjuer

Marknadschefen gör tvärtom för att vinna mot Tesla: ”Att våga testa är en bristvara”

Publicerad: 20 Februari 2021, 08:54

Han leder arbetet med att etablera ett av Sveriges mest hajpade varumärken. Efter ett pandemiår där bolaget gasade och vann, men också tvingades återkalla bilar står nu marknadschefen Nils Rylén inför sitt viktigaste uppdrag – att övertyga svenska konsumenter om att våga satsa på en elbil.


Ämnen i artikeln:

PolestarAcne

Polestar hade vind i seglen när världen gick in i 2020. Med maxade mässmontrar, minimalistisk design och uppenbar attityd i marknadsföringen hade Polestar 2 redan fått stor medial uppmärksamhet och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

PolestarAcne

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.