Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Helgintervjuer
Publicerad: 20 februari 2021, 08:54
Han leder arbetet med att etablera ett av Sveriges mest hajpade varumärken. Efter ett pandemiår där bolaget gasade och vann, men också tvingades återkalla bilar står nu marknadschefen Nils Rylén inför sitt viktigaste uppdrag – att övertyga svenska konsumenter om att våga satsa på en elbil.
Polestar hade vind i seglen när världen gick in i 2020. Med maxade mässmontrar, minimalistisk design och uppenbar attityd i marknadsföringen hade Polestar 2 redan fått stor medial uppmärksamhet och
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.