Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Sebastian Broms.

Foto: Nellie Pilsetnek.

Oakwoods grundare: Så kommer onlineshoppingen stöpas om – här är de som vinner e-handelskriget

Konkurrensen inom e-handeln är stenhård i dag. Marknadsföringen är likriktad och aktörerna befinner sig i ett priskrig. I Resumés helgintervju pekar Oakwoods grundare Sebastian Broms på det absurda i att gränssnittet är samma oavsett om du köper en jacka för flera tusen kronor eller en liter mjölk. Han tittar också in i spåkulan:
✓ Tekniken som kommer att vara lösningen på returproblematiken.
✓ Så kommer digitala avatarer användas för e-handel.
✓ Avgörande faktorn för att vinna e-handelskriget.

Publicerad: 26 mars 2022, 06:30

BSebastian Broms inledde byråkarriären innan han knappt hade hunnit sjunga klart ”för vi har tagit studenten”. Att teknik och design kunde gifta sig genom en designbyrå, blev en aha-upplevelse, strax

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

E-handelNoaOakwood

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.