Sebastian Broms.
Foto: Nellie Pilsetnek.
Oakwoods grundare: Så kommer onlineshoppingen stöpas om – här är de som vinner e-handelskriget
Konkurrensen inom e-handeln är stenhård i dag. Marknadsföringen är likriktad och aktörerna befinner sig i ett priskrig. I Resumés helgintervju pekar Oakwoods grundare Sebastian Broms på det absurda i att gränssnittet är samma oavsett om du köper en jacka för flera tusen kronor eller en liter mjölk. Han tittar också in i spåkulan:
✓ Tekniken som kommer att vara lösningen på returproblematiken.
✓ Så kommer digitala avatarer användas för e-handel.
✓ Avgörande faktorn för att vinna e-handelskriget.
Sebastian Broms inledde byråkarriären innan han knappt hade hunnit sjunga klart ”för vi har tagit studenten”. Att teknik och design kunde gifta sig genom en designbyrå, blev en aha-upplevelse, strax
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.