Så här glad kan man vara över att ha fått Redgert Comms omsättning att öka med över 100 procent per år. Foto: Sören Andersson.
Pr-konsulten som glömde bort sitt bekräftelsebehov – så har Daniel Redgert fått byråns tillväxt att rusa
För åtta år sedan var drömmen om Melodifestivalen fortfarande vid liv. Sedan startade Daniel Redgert en pr-byrå och glömde bort sitt bekräftelsebehov. För Resumé berättar han om sin nya roll som affärsman och företaget som bär hans namn.
✓ Affärsstrategierna som fått Redgert Comms att växa med mer än 100 procent om året.
✓ Debaclet kring kritiserade Billboat: Hela narrativet byggdes på fel fakta.
✓ Så lanserar sig Redgert Comms på nya marknader.
✓ Inkubatorprogrammet för medarbetarna som bäddar för nya affärer.
✓ Planerna framåt: ”50 procent Accenture och 50 procent Procter & Gamble”.
Alicia Price
Daniel Redgert är solbränd och lite trött – dagen innan vi ses har han flugit hem från Brasilien, efter en månads sol, nöje, men också så klart lite scoutande. Han
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.