Jan Gradvall och Magnus Lindkvist har ett och annat att säga om reklambranschen. Hint: det är inte övervägande positiva saker.
Foto: Fond&Fond (Magnus Fond & Johanna Fond).
Problemet med att reklam ligger så långt ifrån klimatkris, gängvåld och spekulation i kryptovalutor
Världen, inte minst reklamvärlden, behöver en omstart. Jan Gradvall och Magnus Lindkvist förklarar hur det fungerar i praktiken. Själva säger de att de gör poddarnas Radiohead.
Peter Willebrand
Det senaste årets mest prisbelönta kampanj är en bild av en möglig Whopper.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.