Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Jan Gradvall och Magnus Lindkvist har ett och annat att säga om reklambranschen. Hint: det är inte övervägande positiva saker.

Foto: Fond&Fond (Magnus Fond & Johanna Fond).

Problemet med att reklam ligger så långt ifrån klimatkris, gängvåld och spekulation i kryptovalutor

Världen, inte minst reklamvärlden, behöver en omstart. Jan Gradvall och Magnus Lindkvist förklarar hur det fungerar i praktiken. Själva säger de att de gör poddarnas Radiohead.

Publicerad: 11 september 2021, 05:30

Peter Willebrand

Det senaste årets mest prisbelönta kampanj är en bild av en möglig Whopper.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Jan GradvallMagnus LindkvistKreativitetBurger KingIngoReklam

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News