Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Roshi och Sharareh Hoss vill göra events där besökarna blir ”wowade”.

Foto: Sören Andersson

Så ska systrarna Hoss bryta mark i byråbranschen

Sharareh och Roshi Hoss kom från ingenstans och har på kort tid gjort stort avtryck i byråbranschen. Nu har båda blivit utsedda till Sveriges mest inflytelserika pr-konsulter. I Resumés helgintervju berättar systrarna om:
✓ Hur de skapar events som blir snackisar i sociala medier.
✓ Nästa steg för Hoss Agency.
✓ Flykten från Iran.
✓ Varför de aldrig kommer att jobba med digitala matchningsplattformar för influencer marketing.
✓ Hur de ser på mångfald i branschen.

Publicerad: 12 mars 2022, 06:30

Yasmine Winberg

Chefredaktör och ansvarig utgivare

yasmine.winberg@resume.se

– Nej, du får en kram! 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Hoss AgencyRoshi HossSharareh Hoss

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.