Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag05.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Helgintervjuer

Karin Nyman: ”Vikten av att flyget får fortsätta existera är tydlig”

Foto: Fond & Fond

SAS inifrån: ”Vi är riggade för olyckor och terrordåd – inte för det här”

En fredag i slutet av februari upplever kommunikationsdirektör Karin Nyman hur SAS affär är på väg att kraschlanda. Sex månader senare planerar det nordiska flygbolaget för en ny position. Vad betyder styrkan i SAS varumärke i den nya verklighet som har uppstått?

Publicerad: 24 Oktober 2020, 06:59

När kommunikationsdirektören Karin Nyman säger att SAS är krismedvetet så överdriver hon inte. Lågprisflyget har hetsat SAS genom den ena krisen efter den andra i decennier. Corona drabbar däremot alla

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

CoronavirusetKrishanteringÅkestam HolstSASVarumärkeKarin Nyman

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.