Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Pär Svärdson

Foto: Sören Andersson

Snabbt, billigt och fraktfritt gjorde Apotea till enhörning – nu ska reklamskeptikern erövra hållbarhetstronen

Stor intervju med Apoteagrundaren Pär Svärdson om: ✓ Strategin för att tillfredsställa kunden: ”Inte kärnfysik direkt”. ✓ E-handlarnas största misstag och viktigaste råden för att bygga varumärken. ✓ Dödshoten och krishanteringen efter mediegranskningen. ✓ Varför han inte tror på marknadsföring som en framgångsfaktor. ✓ Betydelsen av kontrollbehov. ✓ Målet att bli Sveriges hållbaraste företag.

Publicerad: 19 februari 2022, 07:54

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Apoteas huvudkontor i Wenner-Grens Center. Väggarna täcks av utmärkelser som alla vittnar om nätapotekets bedrifter. Pär Svärdson registrerade sitt första aktiebolag som 15-åring.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ApoteaE-handelHållbarhetVarumärkeToppnyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.