Pär Svärdson
Foto: Sören Andersson
Snabbt, billigt och fraktfritt gjorde Apotea till enhörning – nu ska reklamskeptikern erövra hållbarhetstronen
Stor intervju med Apoteagrundaren Pär Svärdson om: ✓ Strategin för att tillfredsställa kunden: ”Inte kärnfysik direkt”. ✓ E-handlarnas största misstag och viktigaste råden för att bygga varumärken. ✓ Dödshoten och krishanteringen efter mediegranskningen. ✓ Varför han inte tror på marknadsföring som en framgångsfaktor. ✓ Betydelsen av kontrollbehov. ✓ Målet att bli Sveriges hållbaraste företag.
Apoteas huvudkontor i Wenner-Grens Center. Väggarna täcks av utmärkelser som alla vittnar om nätapotekets bedrifter. Pär Svärdson registrerade sitt första aktiebolag som 15-åring.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.