Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag01.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Helgintervjuer

Tappade tron på syftesdrivet och låtsasaktvism – här är varumärkesguruns recept för framtiden

Publicerad: 5 September 2020, 06:57

Thomas Kolster: ”Titta på Ikea-modellen i dag. Det borde inte fungera. Billiga möbler och en produkt som frågar efter tid som vi inte har. Men det erbjuder också ett tillfälle för dig att känna dig händig”

Som pionjär inom syftesdrivet blev copywritern Thomas Kolster det närmaste man kommer en rockstar inom marknadsföring. Nytt decennium och dansken har återigen gett ut en bok. Nu tar han ställning mot de teorier som gjorde honom till bästsäljande författare för åtta år sedan.


Ämnen i artikeln:

SyftesdrivetVarumärke

I flera år var Thomas Kolster handelsresande i det högre syftet. Med världen som spelplan flögs copywritern in till land efter land för att dressera gubbar i kostym i kommunikationsbranchens

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SyftesdrivetVarumärke

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.