Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Helgintervjuer

Uppstickarförlaget, strategen, debutanten: Så säljer man en författare hösten 2020

Publicerad: 3 oktober 2020, 07:07

Martin Kaunitz, Kain Wahlén, Björn Rietz och Olle Lidbom

Medierna är i upplösning, agenterna styr och författaren skiftar färg efter sammanhang. I dag marknadsför förlagen paket. Det är inte ens säkert att det handlar om böcker längre.


Ämnen i artikeln:

KommunikationMarknadsstrategiBjörn RietzOlle LidbomMarknadsföring

 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.