Helgintervjuer
Uppstickarförlaget, strategen, debutanten: Så säljer man en författare hösten 2020
Publicerad: 3 oktober 2020, 07:07
Martin Kaunitz, Kain Wahlén, Björn Rietz och Olle Lidbom
Medierna är i upplösning, agenterna styr och författaren skiftar färg efter sammanhang. I dag marknadsför förlagen paket. Det är inte ens säkert att det handlar om böcker längre.
PW
Peter Willebrand
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Redan prenumerant? Logga in