Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag01.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Karriärsöndag

Så skapar du en framgångsrik mediestrategi utan marknadsföringsbudget

Publicerad: 7 Juni 2020, 06:30

Botkyrkabyggen har fått stor uppmärksamhet för sin mediestrategi. Här delar de med sig av den. ”Jag hoppas andra små bolag och organisationer med små resurser kan inspireras av hur vi jobbar”, säger Charlotta Lundström, presschef på bolaget.


Ämnen i artikeln:

Sveriges KommunikatörerStora kommunikatörsprisetKommunikation

Sveriges Kommunikatörers stora kommunikationspris för offentlig sektor gick i år till Botkyrkabyggen. Resumé ger er här nycklarna till det vinnande konceptet med en kommunikationsavdelning som arbetar med små resurser

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.