torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Karriärsöndag

Så skapar du en framgångsrik mediestrategi utan marknadsföringsbudget

Publicerad: 7 juni 2020, 06:30

Botkyrkabyggen har fått stor uppmärksamhet för sin mediestrategi. Här delar de med sig av den. ”Jag hoppas andra små bolag och organisationer med små resurser kan inspireras av hur vi jobbar”, säger Charlotta Lundström, presschef på bolaget.

Ämnen i artikeln:

Stora kommunikatörsprisetSveriges KommunikatörerKommunikation

Sveriges Kommunikatörers stora kommunikationspris för offentlig sektor gick i år till Botkyrkabyggen. Resumé ger er här nycklarna till det vinnande konceptet med en kommunikationsavdelning som arbetar med små resurser

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev