Karriärsöndag
Så skapar du en framgångsrik mediestrategi utan marknadsföringsbudget
Publicerad: 7 juni 2020, 06:30
Botkyrkabyggen har fått stor uppmärksamhet för sin mediestrategi. Här delar de med sig av den. ”Jag hoppas andra små bolag och organisationer med små resurser kan inspireras av hur vi jobbar”, säger Charlotta Lundström, presschef på bolaget.
Sveriges Kommunikatörers stora kommunikationspris för offentlig sektor gick i år till Botkyrkabyggen. Resumé ger er här nycklarna till det vinnande konceptet med en kommunikationsavdelning som arbetar med små resurser
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.