Resumé insikt
10 rörelser i branschen som utmanar byråernas möjligheter att ta fram kreativa reklamidéer
Det senaste decenniets teknikskifte har fått reklambyråerna att famla efter nya affärer. Pandemin har satt taktisk konverteringsoptimering, kundupplevelse och kundens egna kanaler i första rummet. Flera kreatörer bär en förhoppning om att pendeln ska svänga tillbaka och ge plats för originella idéer igen. ✓ Digitaliseringens innehållsexplosion – ett gissel. ✓ Riskerar tappa talang. ✓ ”Idéer knycks ganska friskt” ✓ ”När alla bara vrålar 'kom och köp', så måste man bli kreativ igen.”
Publicerad: 4 maj 2022, 13:11
Idéerna, idéerna, idéerna. Vad gör vår tid med de stora idéerna?
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.