Resumé insikt
10 rörelser i branschen som utmanar byråernas möjligheter att ta fram kreativa reklamidéer
10 rörelser i branschen som utmanar byråernas möjligheter att ta fram kreativa reklamidéer
Det senaste decenniets teknikskifte har fått reklambyråerna att famla efter nya affärer. Pandemin har satt taktisk konverteringsoptimering, kundupplevelse och kundens egna kanaler i första rummet. Flera kreatörer bär en förhoppning om att pendeln ska svänga tillbaka och ge plats för originella idéer igen. ✓ Digitaliseringens innehållsexplosion – ett gissel. ✓ Riskerar tappa talang. ✓ ”Idéer knycks ganska friskt” ✓ ”När alla bara vrålar 'kom och köp', så måste man bli kreativ igen.”
Publicerad: 4 maj 2022, 13:11
Idéerna, idéerna, idéerna. Vad gör vår tid med de stora idéerna?
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.