Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

145 studier: Så kan hållbarhet vara lönsamt

145 studier: Så kan hållbarhet vara lönsamt

Måste hållbarhet vara inkomstbringande för att vi ska satsa på det? Forskarna Erik Modig och Martin Söndergaard, som är nya återkommande analytiker på Resumé Insikt, går igenom vad de 145 viktigaste akademiska artiklarna säger om hållbarhet och marknadsföring.

Publicerad: 22 januari 2020, 13:54

Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenHållbarhetErik ModigResumé InsiktMartin SöndergaardVarumärkeVarumärkesstrategi

Erik Modig och Martin Söndergaard är nya krönikörer i Resumé Insikt.

Foto: Pax Engström

Det talas allt mer om hållbarhet och hur viktigt det är att integrera detta i varje verksamhet. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.