Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

145 studier: Så kan hållbarhet vara lönsamt

145 studier: Så kan hållbarhet vara lönsamt

Måste hållbarhet vara inkomstbringande för att vi ska satsa på det? Forskarna Erik Modig och Martin Söndergaard, som är nya återkommande analytiker på Resumé Insikt, går igenom vad de 145 viktigaste akademiska artiklarna säger om hållbarhet och marknadsföring.

Publicerad: 22 Januari 2020, 13:54

Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenHållbarhetErik ModigResumé InsiktMartin SöndergaardVarumärkeVarumärkesstrategi

Erik Modig och Martin Söndergaard är nya krönikörer i Resumé Insikt.

Foto: Pax Engström

Det talas allt mer om hållbarhet och hur viktigt det är att integrera detta i varje verksamhet. 

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.