Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

onsdag21.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

3 case: Så kan data och analys utveckla den redaktionella affären

Publicerad: 26 januari 2018, 10:58

Intresseprofiler, AI-teknik och nio strategier för att bygga datadriven redaktion. Är guldet funnet och vilka utmaningar kvarstår? Här är tre case med Aller media, Expressen och Strossle.


Ämnen i artikeln:

MedierTechStrossleExpressenAller MediaAnalys

Bygga affären med data
Aller medias affärsområde för data – Refinery – har varit igång i Finland under två år och enligt egen utsago dragit in bra med pengar. Nu

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.