Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

34 journalister har ordet: Det måste kommunikatörer och pr-byråer sluta med – och så vinner du deras hjärtan

34 journalister har ordet: Det måste kommunikatörer och pr-byråer sluta med – och så vinner du deras hjärtan

UR ARKIVET. Lyfta lur, komma med villkor och nöta påminnelser – glöm det. För att vinna journalisternas hjärtan måste pr-konsulter omvärdera många av sina arbetsmetoder. Vi har vänt oss till de traditionella medierna för att en gång för alla reda ut vilka tillvägagångssätt som får dem att nappa.

Publicerad: 14 april 2021, 09:15

Ämnen i artikeln:

PR-konsulterPRJournalistJournalistikAffärsvärldenFilterAftonbladetExpressenVagabondSvDChefEskilstuna-KurirenSituation Stockholm

Är det här journalisternas bild av pr-konsulter?

Foto: Getty Images/Yakobchuk Olena

”Vill bara påminna om pressmeddelandet jag skickade dig imorse. När kör ni ut?”

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.