Resumé insikt
34 journalister har ordet: Det måste kommunikatörer och pr-byråer sluta med – och så vinner du deras hjärtan
34 journalister har ordet: Det måste kommunikatörer och pr-byråer sluta med – och så vinner du deras hjärtan
UR ARKIVET. Lyfta lur, komma med villkor och nöta påminnelser – glöm det. För att vinna journalisternas hjärtan måste pr-konsulter omvärdera många av sina arbetsmetoder. Vi har vänt oss till de traditionella medierna för att en gång för alla reda ut vilka tillvägagångssätt som får dem att nappa.
Publicerad: 14 april 2021, 09:15
Är det här journalisternas bild av pr-konsulter?
Foto: Getty Images/Yakobchuk Olena
”Vill bara påminna om pressmeddelandet jag skickade dig imorse. När kör ni ut?”
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.