Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

49 frågor branschen vill ha svar på – så lyckas du med din marknadsföring

Publicerad: 23 oktober 2019, 07:33

Hur tar man ställning som varumärke på ett trovärdigt sätt? Hur navigerar man bäst genom en mediekris? Och vad innebär 90/10-strategin och varför leder den till framgång? Åtta branschexperter svarar på frågor om hur de lyckats med sin marknadsföring.


Ämnen i artikeln:

InsiktClaes Pellvik

Hur har Löfbergs jobbat med värderingsfrågor och hur har det varit drivande för försäljningen? Lever Coop som de lär när det kommer till datummärkning av mat? Vilka är de största

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

InsiktClaes Pellvik

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.