Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

61 vd:ar i unik enkät: Så gör du marknadsföring som får oss på fall

61 vd:ar i unik enkät: Så gör du marknadsföring som får oss på fall

Gamla sanningar ställs på ända när 61 vd:ar delar med sig av sitt perspektiv på marknadsföring. Nu ger bland andra McDonald's vd Joachim Knudsen, ATG:s vd Hans Skarplöth och Telias vd Anders Olsson sin syn på ✓ marknadschefens roll i ledningsgruppen ✓ marknadsföringens betydelse för affären ✓ vad som kännetecknar bra marknadsföring ✓ om de föredrar långsiktig eller kortsiktig marknadsföring.

Publicerad: 11 maj 2021, 13:30

Ämnen i artikeln:

MarknadschefVDUndersökningMarknadsföringBlocketATGArlaPorscheCity GrossKiaSynsamSmarteyesTraderaKindred GroupCarlsbergHemglassAudiNetOnNetStadiumViking LineTeliaLes BinetPeter Field

Fr vä: Magnus Wåhlander (Stadium), Henrik Tjärnström (Kindred), Niclas Sandin (Bookbeat), Peter Hammarstedt (Carlsberg), Hans Skarplöth (ATG), Pernilla Nissler (Blocket), Anders Olsson (Telia), Anders Wennerberg (Citygross), Anders Årbrandt (Postkodlotteriet), Raine Wermelin (Porsche), Peter Himmer (KIA), Stefan Öberg (Tradera), Jörgen Wedefelt (Audi), Thomas Kusoffsky (Smarteyes), Susanne Holmström (Netonnet), Joachim Knudsen (McDonald’s), Peter Hellgren (Viking Line), Anders Fredriksson (Norrmejerier), Patrik Hansson (Arla), Håkan Lundstedt (Synsam).

Marknadschefen behöver klättra i näringskedjan.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.