Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Acasts USA-chef: Så tränger du igenom bruset i ljudboomen

Publicerad: 13 November 2018, 13:34

– Om man som varumärke struntar i ljud har man ena handen bakbunden, säger Acasts USA-chef Oskar Serrander.  Vilka utmaningar har han mött i samband med bolagsbygge i USA? Och hur ska annonsörer tänka när de vill in i poddvärlden? Resumé Insikt möter Acast i New York.


Ämnen i artikeln:

IntervjuPoddAcastPoddarMarknadsföringNew YorkPodcastAnnons

Området runt det svenska podcastföretaget Acast är spännande och ruffigt och lokalen är svår att hitta. Det var inte längesedan man flyttade in i sex-våningshuset i New York-stadsdelen Tribecca. Hissen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.