Resumé insikt
Acasts USA-chef: Så tränger du igenom bruset i ljudboomen
Publicerad: 13 november 2018, 13:34
– Om man som varumärke struntar i ljud har man ena handen bakbunden, säger Acasts USA-chef Oskar Serrander. Vilka utmaningar har han mött i samband med bolagsbygge i USA? Och hur ska annonsörer tänka när de vill in i poddvärlden? Resumé Insikt möter Acast i New York.
Området runt det svenska podcastföretaget Acast är spännande och ruffigt och lokalen är svår att hitta. Det var inte längesedan man flyttade in i sex-våningshuset i New York-stadsdelen Tribecca. Hissen
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.