Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag30.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Acasts USA-chef: Så tränger du igenom bruset i ljudboomen

Publicerad: 13 November 2018, 13:34

– Om man som varumärke struntar i ljud har man ena handen bakbunden, säger Acasts USA-chef Oskar Serrander.  Vilka utmaningar har han mött i samband med bolagsbygge i USA? Och hur ska annonsörer tänka när de vill in i poddvärlden? Resumé Insikt möter Acast i New York.


Ämnen i artikeln:

IntervjuPoddAcastPoddarMarknadsföringNew YorkPodcastAnnons

Området runt det svenska podcastföretaget Acast är spännande och ruffigt och lokalen är svår att hitta. Det var inte längesedan man flyttade in i sex-våningshuset i New York-stadsdelen Tribecca. Hissen

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.