Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Affärsutveckla dig in i framtiden – så lyckas du

Publicerad: 18 februari 2019, 13:33

Störst är inte bäst. Den som inte lyckas ställa om sin affär till en digital tid går förlorad – nu snabbare än någonsin. Mediebolagen har inte lyckats anpassa sig till marknadens nya villkor. För bolag i andra branscher finns det mycket att lära av den utvecklingen, skriver Patrik Widlund, författare till boken “Digital transformation, strategier för affärsutveckling”.


Ämnen i artikeln:

AffärsutvecklingPatrik WidlundAffärerDigitalisering

Med större konsumentmakt, ändrad konsumtion av medier, nya köpbeteenden och dessutom nya jobbiga konkurrenter försöker företag hitta nya sätt att göra affärer. Det räcker inte längre med att göra varan

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.