Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Alla snackar om blockchain – så funkar det

Publicerad: 30 maj 2018, 07:40

Blockchain är årets buzzword. Men få marknadsförare förstår vad det innebär och hur det kommer förändra branschen i grunden. Resumé Insikt reder ut. – Vi vet inte vad datadriven marknadsföring är förrän blockchain har slagit igenom på riktigt, säger Arash Gilan, vd på Viva Media.


Ämnen i artikeln:

BitcoinMarknadsföringBlockchain

Ray Tomlinson sitter vid sin dator i Cambridge, Massachusetts. Året är 1971 och MIT-studenten har sedan internets födelse ett par år tidigare jobbat med att utveckla programmet SNDMSG – send

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News