Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Amanda Ålenius: ”Vartåt barkar det för den syftesdrivna marknadsföringen?”

Amanda Ålenius: ”Vartåt barkar det för den syftesdrivna marknadsföringen?”

Amanda Ålenius, digital strateg på Narva, längtar efter det lustfyllda och oväntade men har svårt att hitta inspiration från den svenska kommunikationsbranschen.

Publicerad: 6 oktober 2021, 11:09

Ämnen i artikeln:

Q&A

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.