Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Analys: Hur länge kan mediekoncernerna spara sig till vinst?

Publicerad: 2 Oktober 2017, 12:42

De stora mediekoncernerna krymper och tillväxten sker i delar långt bortom de redaktionella produkterna. Hur länge kan tidningarna spara innan produkten tar stryk och hur ser framtiden ut för Bonnier och Schibsted? Resumé Insikt tar en titt bakom siffrorna.


Ämnen i artikeln:

Olle LidbomMedierResumé InsiktBonnierSchibsted

Att mediekonsumtionen runtom i världen blivit alltmer fragmenterad de senaste åren är ett faktum. Så även i Sverige. Morgontidningar, public service och TV4 är inte de samlande krafter de en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.