Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Andreas Rosenlew, styrelseordförande i Grow

Publicerad: 8 november 2016, 15:27

Volvo Cars har fastnat i en ytlig, uppmärksamhetssökande mainstreamtolkning av konceptet "Made by Sweden", enligt Andreas Rosenlew.


Nämn ett intressant kommunikationsprojekt just nu?
"Förutom den högaktuella, gigantiska och komplexa såväl strategiska som realtidstaktiska kommunikationen kring presidentvalet i USA – som förhoppningsvis leder till att vi äntligen får

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.