Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Anja Uddenfeldt: Dags för förnyelse, Telenor!

Publicerad: 8 december 2017, 08:53

Att koppla ihop olika tekniker, som Burger King gjorde när de fick Google Home att läsa upp hur en Whopper smakar, kommer växa. Och Telenors familj behöver förnyelse, tycker Anja Uddenfeldt, nybliven creative director på Few Malmö.


Ämnen i artikeln:

Burger KingTelenor

Nämn ett eller flera kommunikationsprojekt som du tycker är intressant just nu?
– Med en bakgrund inom retail så tycker jag att ”IKEA Retail Therapy” är briljant. Åkestam och Holst

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Burger KingTelenor

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News