Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Anna-Katarina Skogh, marknadsdirektör Hövding

Publicerad: 6 september 2016, 18:17

Anna-Katarina Skogh ska ta ut den unika svenska cykelhjälmen i världen. Här berättar hon vad som inspirerar och vad som är intressant.


Ett varumärke du tycker är intressant just nu?
Jag har länge fascinerats av Alexander Stutterheim och den resan som han har gjort med AB Svenska regn. Hur han skapade ett

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.