Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Annonsörerna kluvna till reklamtestet: "Vi jobbar på ny strategi för att sticka ut"

Annonsörerna kluvna till reklamtestet: "Vi jobbar på ny strategi för att sticka ut"

När vi bad folk på stan identifiera varumärken i bilannonser svarade majoriteten fel. Audi är självkritisk.

Publicerad: 28 januari 2020, 14:46

Ämnen i artikeln:

FiatPrintAudiPrintannons

Audis och Fiats blurrade annonser som folk fick gissa på.

Det här är en del i serien om generisk reklam. Läs mer:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.