tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Annonsörerna som kampanjar om annat än corona – så effektivt är det

UPPDATERAD. I ett tungt informationsflöde av coronarelaterade grejer finns det de som väljer att släppa kampanjer som inte alls tar avstamp i krisen. Varför då och vad ser de egentligen för effekt? Går det att tränga igenom ett solitt coronabrus? Vi frågade sju kommunikationsköpare som precis haft kampanjlansering.

Publicerad: 23 mars 2020, 13:26

Ämnen i artikeln:

KrisGustav MartnerB-ReelArlaGreenpeaceHyundaiCoronavirusetReklamKampanjPR-kampanjReklamkampanj

Vi bombas dygnets alla timmar om information kring coronaläget. Handlar det inte om den senaste presskonferensen från Folkhälsomyndigheten så är det säljbolag som menar på att det är viktigt att

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev