Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Annonsörernas kritik: Icke transparent

Publicerad: 8 November 2017, 10:09

Transparensen är inte tillräcklig, enligt några av Sveriges största annonsörer. Samtidigt plockar allt fler hem den digitala annonsaffären.


Ämnen i artikeln:

Claes PellvikProgrammaticVingSveriges AnnonsörerMediebyråer

Den digitala annonsmarknaden är på ständigt uppåtgående. Enligt siffror från IRM väntas den samlade investeringen i internetreklam öka närmare 12 procent 2018 jämfört 2017. Den programmatiska annonseringen (enligt IRM:s definition

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.