Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Är reklamen död?

Publicerad: 15 september 2016, 15:28

Reklambranschen är liksom allt annat i ständig förändring. Sara Rosengren, docent på Handelshögskolan, reder ut vad det ger för konsekvenser och förklarar varför definitionen av reklam behöver uppdateras.


Är reklamen död? Den frågan har följt mig under åren som marknadsföringsforskare. I forskningsvärlden har den nyligen fått ny relevans och stor uppmärksamhet i samband med att den ledande akademiska

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.