Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag05.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Är Snapchathajpen död?

Publicerad: 12 Maj 2017, 11:10

Innovativa Snapchat har fått varumärken att gå loss på kreativitet. Men färska siffror visar att appen inte lockar användare i samma utsträckning som tidigare. Vad betyder det för annonsörerna?


Ämnen i artikeln:

MindshareFacebookMedievalEmma BlomSocial IndustriesIUMSnapchat

Att Snapchat är en extremt het mediekanal bevisar inte minst Facebooks evinnerliga försök att kopiera dess funktioner. Efter att Mark Zuckerberg förvägrades köpa upp bolaget har turerna varit många. Först

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.