Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag27.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Är vi mottagliga för reklam under kris?

Är vi mottagliga för reklam under kris?

Många har bromsat sin marknadsföring och vissa har ställt in den helt. Därute sitter en hel bransch och funderar på hur de ska bära sig åt för att inte slänga sina annonspengar i sjön. Vi går igenom studier och artiklar för att söka svar på frågan om människor överhuvudtaget är mottagliga för reklam under kristiden.

Publicerad: 19 Mars 2020, 15:35

Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenCoronavirusetKrisMarknadsföringReklamFörsäljning

Många annonsytor är betydligt tommare än vanligt.

Foto: GettyImages

ÖoB släpper reklamkoncept inspirerat av The Office: Smart. Roligt. Billigt.
Storytel lanserar rikstäckande kampanj med Olle Högbom-fallet i fokus: Var är Olle?
Tena

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.