Resumé insikt
Ashkan Azadi: ”Maskineriet bakom Lil Nas X är otroligt”
Ashkan följer Lil Nas X med spänning, ifrågasätter hållbarhetskommunikationen och ger sina bästa tips på sajter för inspiration. Här är hans spaning.
Publicerad: 28 september 2021, 07:07
Ashkan Azadi, vd på nystartade byrån Save Our Souls.
Foto: Fredrik Bengtsson
Vilket kommunikationsprojekt inspireras du av just nu?
– Det enorma maskineriet kring släppet av Lil Nas X album Montero. Det finns ett konceptuellt fokus som genomsyrar alltifrån hans musikvideos och scen-uppträdanden
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.