Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Ashkan Azadi: ”Maskineriet bakom Lil Nas X är otroligt”

Ashkan Azadi: ”Maskineriet bakom Lil Nas X är otroligt”

Ashkan följer Lil Nas X med spänning, ifrågasätter hållbarhetskommunikationen och ger sina bästa tips på sajter för inspiration. Här är hans spaning.

Publicerad: 28 september 2021, 07:07

Ämnen i artikeln:

Resumé InsiktAshkan AzadiSave Our SoulsQ&AVarumärkeVarumärkenByråerReklambyrå

Ashkan Azadi, vd på nystartade byrån Save Our Souls.

Foto: Fredrik Bengtsson

Vilket kommunikationsprojekt inspireras du av just nu?
– Det enorma maskineriet kring släppet av Lil Nas X album Montero. Det finns ett konceptuellt fokus som genomsyrar alltifrån hans musikvideos och scen-uppträdanden

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.