Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag28.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Att ha tråkigt – numer den främsta drivkraften för shopping

Publicerad: 14 Maj 2019, 12:27

Det är inte teknik som är nyckeln till lyckad e-handel. Framgång byggs istället på insikten om tristess.


Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstYoutube

Scen ett: Du står vid en hållplats, bussen ska komma om först åtta minuter och ledan är total. Du fyller tidsluckan med lite mobilorienterad impulsshopping. Det blir ett par sneakers

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Åkestam HolstYoutube

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.