Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Att hitta nya källor till innovation

Publicerad: 15 december 2016, 18:08

I förra analysbrevet skrev vi om att medieföretag måste tänka på innovation. Folk frågar dock alltid: "Har du några goda exempel på detta?" Svaret är ja, självklart har jag det.


Nyckeln till att förstå innovation är att inse hur fokus har skiftat och vad det betyder.

Tidigare så var det viktiga syftet med medieföretag att ge publiken ett innehållspaket.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.