söndag29 januari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Åtta påståenden – här är de vitt skilda teorierna om framtiden efter corona

Åtta påståenden – här är de vitt skilda teorierna om framtiden efter corona

När alla famlar efter framtiden skapar analysfirmor, experter och medier innehåll som försöker svara på frågan kring hur man som marknadsförare ska agera. Men det visar sig att råden kan vara diametralt motsatta beroende på vem som ger dem. Vem ska man tro på och vad är egentligen sant?

Publicerad: 12 maj 2020, 09:12

Ämnen i artikeln:

CoronavirusetInfluencersInhouseMcKinsey

Innebär coronakrisen slutet för influencers? Kommer vi bli mer lojala mot varumärken? Och kommer arbetslivet någonsin återgå till det normala? Vi går igenom förutsägelserna om framtiden efter pandemin.

Foto: Getty Images

Ni har säkert sett dem eftersom internet svämmar över av dem. Alla rapporter och analyser om hur corona kommer att påverka, eller redan påverkar, marknadsföringen. Kanske har ni också betalat

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i coffeetable format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev