Resumé insikt
Åtta påståenden – här är de vitt skilda teorierna om framtiden efter corona
Åtta påståenden – här är de vitt skilda teorierna om framtiden efter corona
När alla famlar efter framtiden skapar analysfirmor, experter och medier innehåll som försöker svara på frågan kring hur man som marknadsförare ska agera. Men det visar sig att råden kan vara diametralt motsatta beroende på vem som ger dem. Vem ska man tro på och vad är egentligen sant?
Publicerad: 12 maj 2020, 09:12
Innebär coronakrisen slutet för influencers? Kommer vi bli mer lojala mot varumärken? Och kommer arbetslivet någonsin återgå till det normala? Vi går igenom förutsägelserna om framtiden efter pandemin.
Foto: Getty Images
Ni har säkert sett dem eftersom internet svämmar över av dem. Alla rapporter och analyser om hur corona kommer att påverka, eller redan påverkar, marknadsföringen. Kanske har ni också betalat
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.