Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag11.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Åtta påståenden – här är de vitt skilda teorierna om framtiden efter corona

Åtta påståenden – här är de vitt skilda teorierna om framtiden efter corona

När alla famlar efter framtiden skapar analysfirmor, experter och medier innehåll som försöker svara på frågan kring hur man som marknadsförare ska agera. Men det visar sig att råden kan vara diametralt motsatta beroende på vem som ger dem. Vem ska man tro på och vad är egentligen sant?

Publicerad: 12 Maj 2020, 09:12

Ämnen i artikeln:

InfluencersInhouseMcKinseyCoronaviruset

Innebär coronakrisen slutet för influencers? Kommer vi bli mer lojala mot varumärken? Och kommer arbetslivet någonsin återgå till det normala? Vi går igenom förutsägelserna om framtiden efter pandemin.

Foto: Getty Images

Ni har säkert sett dem eftersom internet svämmar över av dem. Alla rapporter och analyser om hur corona kommer att påverka, eller redan påverkar, marknadsföringen. Kanske har ni också betalat

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.