Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Axel Bringel: ”Så förändrar butiksdöden den faktiska affären”

Publicerad: 6 november 2019, 10:17

Axel Bringel, creative director på Burson Cohn & Wolfe.

Axel Bringel på Burson Cohn & Wolfe imponeras av Call of Duty storytelling, spanar på hur kedjorna försöker ta sig ur butiksdöden och berättar var han hittar inspiration till sitt arbete. Häng med!


Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenTrendResumé InsiktH&MQ&ABurson Cohn & WolfeAxel BringelSpelCohn & Wolfe

Nämn ett kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
”Spelstudion Infinity Ward har verkligen imponerat med lanseringen av Call of Duty Modern Warfare. Jag

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News