Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Resumé insikt

Axel Bringel: ”Så förändrar butiksdöden den faktiska affären”

Publicerad: 6 November 2019, 10:17

Axel Bringel, creative director på Burson Cohn & Wolfe.

Axel Bringel på Burson Cohn & Wolfe imponeras av Call of Duty storytelling, spanar på hur kedjorna försöker ta sig ur butiksdöden och berättar var han hittar inspiration till sitt arbete. Häng med!


Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenTrendResumé InsiktH&MQ&ABurson Cohn & WolfeAxel BringelSpelCohn & Wolfe

Nämn ett kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
”Spelstudion Infinity Ward har verkligen imponerat med lanseringen av Call of Duty Modern Warfare. Jag

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.