Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Axel Bringel: ”Så förändrar butiksdöden den faktiska affären”

Publicerad: 6 November 2019, 10:17

Axel Bringel, creative director på Burson Cohn & Wolfe.

Axel Bringel på Burson Cohn & Wolfe imponeras av Call of Duty storytelling, spanar på hur kedjorna försöker ta sig ur butiksdöden och berättar var han hittar inspiration till sitt arbete. Häng med!


Ämnen i artikeln:

KommunikationsbranschenTrendResumé InsiktH&MQ&ABurson Cohn & WolfeAxel BringelSpelCohn & Wolfe

Nämn ett kommunikationsprojekt eller innovativa bolag som du tycker är intressant just nu och inspireras av?
”Spelstudion Infinity Ward har verkligen imponerat med lanseringen av Call of Duty Modern Warfare. Jag

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.