Resumé insikt
Baba Shiv: ”Så kan neuromarketing skapa framtidens reklam”
Publicerad: 3 oktober 2018, 12:39
Neuromarketing växer i popularitet och hjälper till att visa hur effektfull reklamen blir innan du investerar. Nu kan vi ta tillbaka den värld som blivit ”googlelized”, menar Baba Shiv, forskare vid Stanford University.
I och med att Bonnier News presenterar sin neuromarketing-studie fick Resumé Insikt träffa professorn bakom projektet. Han heter Baba Shiv och arbetar på Stanford University i USA där han specialiserar
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.