Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Baba Shiv: ”Så kan neuromarketing skapa framtidens reklam”

Publicerad: 3 Oktober 2018, 12:39

Neuromarketing växer i popularitet och hjälper till att visa hur effektfull reklamen blir innan du investerar. Nu kan vi ta tillbaka den värld som blivit ”googlelized”, menar Baba Shiv, forskare vid Stanford University.


I och med att Bonnier News presenterar sin neuromarketing-studie fick Resumé Insikt träffa professorn bakom projektet. Han heter Baba Shiv och arbetar på Stanford University i USA där han specialiserar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.