tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Baba Shiv: ”Så kan neuromarketing skapa framtidens reklam”

Publicerad: 3 oktober 2018, 12:39

Neuromarketing växer i popularitet och hjälper till att visa hur effektfull reklamen blir innan du investerar. Nu kan vi ta tillbaka den värld som blivit ”googlelized”, menar Baba Shiv, forskare vid Stanford University.


JL

Julia Lundin

julia.lundin@resume.se


I och med att Bonnier News presenterar sin neuromarketing-studie fick Resumé Insikt träffa professorn bakom projektet. Han heter Baba Shiv och arbetar på Stanford University i USA där han specialiserar

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev