Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Resumé insikt

Backlash för syftesdriven reklam

Publicerad: 23 november 2016, 20:26

Det är knappast något nytt att värderingar som sprids i syftesdriven reklam inte tilltalar alla. Men de kritiska rösterna har sällan varit så högljudda som i dag.


Kritiken mot syftesdriven reklam kan delas in i två läger: De som vänder sig mot de varumärken som inte lever upp till de värderingar som förmedlas, och de som inte

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.