Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag22.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Resumé insikt

Bemästra nya begreppet pandemisk hållbarhet – här är din to do-list

Bemästra nya begreppet pandemisk hållbarhet – här är din to do-list

Bli varumärket som levererar, inte som snackar. Resumé Insikts återkommande analytiker Mats Georgson har listat när ett varumärke bör hålla tyst – och när ett varumärke bör prata – om den nya typen av hållbarhet: pandemisk sådan.

Publicerad: 2 Juni 2020, 07:14

Ämnen i artikeln:

HållbarhetCoronaviruset

Mats Georgson, varumärkeskonsult och doktor i marknadskommunikation.

Hållbarhet är nu ett centralt tema i marknadsförarens jobb. Vi kan grovt säga att det finns miljömässig hållbarhet och social hållbarhet. Det första har att göra med planeten, det andra

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.